Weekendje Terschelling Oerol
Neem gratis je fiets mee (wel op eigen risico)
Beperkt aantal plaatsen, schrijf u nu snel in!

Oerol weekend (09-11.06.2023) VOLGEBOEKT

Oerol is één van de meest bijzondere theaterfestivals van Europa.
Sinds de eerste editie in 1982 is het festival uitgegroeid tot een heus fenomeen voor jong en oud, waar jaarlijks ruim 55000 bezoekers op afkomen!

Met de Alida naar Oerol 2023

Oerol is een tiendaags theater – en muziekfestival op verschillende locaties verspreid over het gehele eiland Terschelling. Terschelling is een Friese gemeente met bijna 5000 inwoners, verdeeld over twaalf woonplaatsen zoals Midsland, Formerum en Hoorn.

Het is 1 van de grootste locaties voor theater en festivals in Europa. Er komen elk jaar rond de 55.000 bezoekers naar Terschelling tijdens Oerol, om te genieten, van een variatie aan toneelvoorstellingen en muziekoptredens rondom het hele eiland.

Niet alleen zal er een variatie zijn aan voorstellingen, maar ook zijn er unieke locaties beschikbaar gesteld in het bos, de duinen, op het strand en in de verschillende dorpen op het eiland, om de bezoekers te laten genieten van dans, toneel, muziek en cultuur. Maar ook Yoga, beeldende kunst, straattheater, acrobatiek en mime zullen een onderdeel zijn van “Oerol 2023 “

Stap aan boord voor Oerol

Oerol arrangement
Inschepen op vrijdag 9 juni om 16:00 uur, uitschepen 11 juni 16:00 uur

Vrijdag 9 juni 2023
Vrijdag vertrekken we om 16:00 uur vanuit Harlingen naar Terschelling.
Onderweg zorgen wij dat er een warme maaltijd voor u op tafel wordt gezet en bij het eiland aangekomen stapt u zo van boord en kunt u meteen opgaan in het fenomeen dat Oerol heet. Laat u meevoeren door de betoverende wereld van kunst, muziek en theater. Bekijk een indrukwekkende fototentoonstelling of bezoek bijvoorbeeld een van de bijzondere openluchtshows.
Maar geniet daarnaast vooral van al het moois dat het eiland u te bieden heeft. Na een lange festivaldag wandelt u terug naar het schip en duikt u lekker uw scheepshut in.

Zaterdag 10 Juni 2023
Zaterdagochtend wordt u gewekt door de heerlijke geuren van een heus scheepsontbijt met verse koffie en thee. Daarna volgt wederom een dag vol feest en spektakel en geniet u op eigen gelegenheid van lunch en diner op het festivalterrein of in een van de vele gezellige restaurants die Terschelling rijk is. U vult de dag in zoals u dat wilt en ’s avonds overnacht u weer in uw kajuit aan boord.

Zondag 11 juni 2023
Rond 12:00 uur hijsen we de zeilen en varen we weer naar Harlingen. Tegen 16:00 uur varen we de haven weer binnen en kijken we terug op een geslaagd weekendje Terschelling. Wilt u liever iets langer op het eiland blijven en op eigen gelegenheid met de veerboot terug? Dan kunt u uw bagage aan boord laten staan en dit op een later moment van boord halen.

De prijs voor dit arrangement is € 245,00 per persoon.
Een eenpersoonskamer kost € 395,00.

Heeft u na het lezen van deze informatie al helemaal zin gekregen in een weekend Zeilen en genieten van Oerol 2023.

Neemt u voor vragen of boekingen gerust contact met ons op.

Zeilreis naar Terschelling

Inbegrepen

• Overnachtingen aan boord (2 x)
  • Ontbijt (2 x)
  • Bier, wijn en frisdrank
  • Scheepshuur
  • Bemanning
  • Havengelden
  • Brandstofkosten
  • Toeristenbelasting

Niet inbegrepen

• Entreebewijs
  • Lunch en diner op zaterdag
  • Dekbed (zelf meenemen of huren à € 15,00)
  • Parkeerkosten auto
  • Vervoer naar en van Harlingen
  • Reisverzekering
  • Annuleringsverzekering
  • Reserveringskosten (€ 10,00)
  • Calamiteitenfonds (€ 2,50)

Heeft u vragen?
Neem nu contact op.

Vragen of telefonisch reserveren? 088-7333 745

Oerol sfeerimpressie

Onze gasten beoordelen ons gemiddeld met een op Klantenvertellen.nl

Stel je vraag

Zin in zeilen, maar u heeft nog een vraag?

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.