Voldoende ruimte om te allen tijden 1,5 meter afstand te houden
Voor iedereen een eigen hut
Afgeschermd vakantiehuis in Nederland

Gezinsvakantie tijdens de Coronacrisis

Tijdens onze zeilvakanties houden wij natuurlijk rekening met de gestelde richtlijnen en voorwaarden van het RIVM.
Het is daarom niet toegestaan om met een grote groep aan boord te komen, maar zolang uw gezelschap één huishouden vormt mag u gewoon de zeilen hijsen!

Veilig vakantie vieren

Aan boord zorgen wij ervoor dat u voldoende ruimte heeft om volgens de huidige maatregelen van uw vakantie te genieten.
Wanneer u uw gezelschap beperkt tot een minimale grootte, is er bijvoorbeeld een aparte scheepshut beschikbaar voor elk gezinslid en hoeven de kamers niet te worden gedeeld.
Daarnaast huurt u met een schip een accommodatie die zich in alle gevallen kan afschermen van contact met andere personen en groepen; afgemeerd in de haven kan er niet zomaar iemand aan boord komen en u bevindt zich altijd op een veilige afstand van onbekenden.

Programma zeilvakantie

U kunt het boeken van het schip vergelijken met het huren van een vakantiehuisje in een bungalowpark; u overnacht in de door u gehuurde accommodatie en bent daarbij van alle gemakken voorzien. In tegenstelling tot onze reguliere zeilvakanties ligt de nadruk tijdens deze gezinsvakanties dan ook niet op het zeilen, maar op het verblijf.
Vanwege de aangepaste prijs zal het schip grotendeels afgemeerd als onderkomen dienen en wordt er voornamelijk gezeild wanneer het een afgesproken overtocht betreft.
In overleg met de schipper is er uiteraard veel mogelijk, zoals bijvoorbeeld droogvallen of voor anker gaan bij de Waddeneilanden!

Kosten

Normaliter zijn de kosten voor een zeilvakantie afhankelijk van het schip dat u kiest.
Omdat het dit jaar echter een zeer uitzonderlijke situatie betreft, zijn onze zeiltochten en daarmee de kosten volledig in overleg.
Bij zeiltochten t/m 30 augustus 2020 berekenen wij daarom enkel 60% van de huurprijs voor een stilliggend schip inclusief een retour overtocht en 90% van de huurprijs voor een vakantie waarbij elke dag wordt gezeild.
Wij denken flexibel met u mee bij het plannen van uw vakantie en voorzien u graag van een passende offerte.

Ook een familiedag of familieweekend is nog steeds mogelijk, speciaal voor zeiltochten met meerdere gezinnen zijn wij tot een mooie oplossing gekomen.

Natuurlijk begrijpen wij dat u mogelijk vragen heeft over een zeilvakantie in deze ongebruikelijk tijd, op onze speciale informatiepagina over het Coronavirus hebben wij een groot aantal antwoorden voor u op een rij gezet.
Daarnaast kunt u altijd contact met ons opnemen, wij staan voor u klaar!

Inbegrepen

• Scheepshuur
  • Bemanning
  • Havengelden
  • Brandstofkosten
  • Toeristenbelasting

Niet inbegrepen

• Catering
  • Kosten extra activiteiten
  • Dekbed (zelf meenemen of huren à € 15,00)
  • Handdoeken (zelf meenemen of bij de prijs van een dekbed in)
  • Parkeerkosten auto
  • Vervoer naar en van Harlingen
  • Reisverzekering
  • Annuleringsverzekering
  • Reserveringskosten (€ 20,00)
Vragen of telefonisch reserveren? 088-7333 745

Hijs de zeilen
met Rederij Vooruit!

Onze gasten beoordelen ons gemiddeld met een op Klantenvertellen.nl

Reserveren

Zin in zeilen, maar u heeft nog een vraag?

Gezinsvakantie tijdens de Coronacrisis
  • Groepssamenstelling

• Voer een getal tussen 1 en 999 in.
  • Periode

• Voorkeuren

• Prijs: € 15,00 Aantal:
  • Prijs: € 100,00 Aantal:
  • Contactgegevens

• € 0,00
  • Uw reservering is onder voorbehoud van beschikbaarheid en wijzigingen in het arrangement. We nemen na ontvangst van uw reservering zo spoedig mogelijk contact met u op.

Zo werkt het

Geef uw voorkeuren op

Stel uw zeiltocht samen.

Binnen één dag een offerte

Ons team staat voor u klaar!

Bevestigen

Controleer uw zeiltocht en bevestig uw boeking.

• Heb je nog vragen of wil je liever telefonisch reserveren? 088-7333 745

Stel je vraag

Zin in zeilen, maar u heeft nog een vraag?

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.