U wilt een zeiltocht boeken?

Vanzelfsprekend staat u geheel vrij om in 2020 nog een zeiltocht te boeken, zolang deze plaatsvindt op een datum in een door het RIVM toegestane periode. Mochten zij alsnog besluiten tot een verlenging van de lopende maatregelen en u bent gedwongen te annuleren, dan ontvangt u van ons een voucher voor een zeiltocht in 2020 of 2021.

Update 14/5: Tijdens onze zeilvakanties houden wij natuurlijk rekening met de gestelde richtlijnen en voorwaarden van het RIVM. Het is daarom niet toegestaan om met een grote groep aan boord te komen, maar zolang uw gezelschap één huishouden vormt mag u vanaf 1 juni gewoon bij ons de zeilen hijsen. Vanaf deze datum gaan ook de meeste jachthavens weer open, echter gelden hier mogelijk wel restricties.

Daarnaast zijn de zeiltocht en zeilroute in overleg met de schipper, zij zijn volledig op de hoogte van alle maatregelen en u kunt altijd bij hen terecht voor advies.

U heeft al een zeiltocht geboekt?

Heeft u voor 2020 een zeiltocht geboekt, dan bent u gewoon van harte welkom aan boord!
Wel is dit echter afhankelijk van de besluiten van het RIVM; wanneer blijkt dat de maatregelen omtrent het virus worden verlengd en uw zeiltocht valt binnen de gestelde termijn, dan zijn wij helaas verplicht de zeiltocht te annuleren. Ook in dit geval krijgt u een zeiltegoed, welke u mag verzilveren voor een zeiltocht in 2020 of 2021.

Wenst u uw zeiltocht niet te verzetten, dan kunt u ervoor kiezen om zelf te annuleren. U betaalt dan enkel de annuleringskosten, deze vindt u terug in de algemene voorwaarden die u per post bij uw scheepscontract zijn toegezonden.

Vragen en meer informatie

Wij helpen u graag bij het plannen van een zeiltocht, ook in deze tijd van onzekerheid en tegenwind.
Neemt u gerust contact met ons op, wij informeren u graag.