Laatste update: 23-12-2021

Na lang wachten mochten vanaf 26 mei 2021 de zeilen weer gehesen worden.
Groepen tot 50 personen waren vanaf 16 juni weer welkom aan boord en vanaf 7 juli werd dit opgeschroefd naar 100 personen. Wij kijken vol goede moed naar het nieuwe zeilseizoen en helpen u graag bij het plannen van een Corona proof zeilreis. Tot slot boekt u bij ons altijd een zeiltocht met Corona Garantie, zo loopt u geen extra risico.

Boeken met Corona Garantie

U boekt bij ons altijd een zeiltocht met Corona Garantie, zo loopt u geen extra risico!
Volledig volgens de richtlijnen van het RIVM, hebben alle Nederlandse rederijen een protocol opgesteld om uw veiligheid tijdens de zeiltocht te kunnen waarborgen. Dit protocol is goedgekeurd door het ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport (VWS) en bestaat uit voorgeschreven gezondheidsmaatregelen, de gang van zaken aan boord en instructies voor zowel bemanning als gasten.
Mag uw reis vanwege de dan geldende Corona-maatregelen niet door gaan, dan kijken wij graag samen met u naar een passende oplossing. Dit kan bijvoorbeeld een groter schip zijn of het verschuiven van uw reis.
Ook kunt u kiezen voor restitutie van de scheepshuur, echter met het oog op de benarde situatie waarin bedrijven zich in deze tijd bevinden, geven wij de voorkeur aan het verzetten van de zeilreis.

Wat kunt u zelf doen?

• Kom niet aan boord bij gezondheidsklachten zoals verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn of koorts
  • Was regelmatig uw handen
  • Niezen en hoesten aan de binnenkant van uw elleboog
  • Eten in twee of meerdere shifts
  • Testen voor toegang en/of zelftests meenemen

Welke maatregelen zijn er aan boord genomen?

• Dagelijkse briefing door de bemanning
  • Alle schepen zijn voorzien van een hygiëne-instructie
  • Bij elke ingang, hut en openbare wasgelegenheid bestaat de mogelijkheid om de handen te ontsmetten
  • Eenrichtingsverkeer waar mogelijk, dit wordt aangegeven met pijlen of borden op de grond
  • Oppervlaktes en relingen worden regelmatig gereinigd
  • Er zal zo vaak mogelijk worden geventileerd

Vragen en meer informatie

Wij helpen u met plezier bij het plannen van een zeiltocht en adviseren u graag welk schip het beste bij uw groepssamenstelling past.
Neemt u gerust contact met ons op, ons team staat klaar!