Meezeilreis naar de Waddeneilanden

Bij de meezeilreizen van Rederij Vooruit staat zeilen voorop.
Gedurende de week helpt u actief mee bij het zeilen, maar is er natuurlijk ook voldoende ruimte om lekker te relaxen. Het programma bestaat uit allerhande gezellige activiteiten, zoals bijvoorbeeld fietsen of wandelen, maar u bent natuurlijk nergens toe verplicht.

Tijdens deze zeilweek ontdekken we het Waddengebied en brengen we een bezoek aan minstens twee Waddeneilanden. In overleg met de groep zeilen we naar het mooie Texel, Vlieland of Terschelling en de invulling voor het programma stelt u met met elkaar samen. Wat dacht u van een kijkje bij natuurcentrum Ecomare, winkelen in West-Terschelling of een heerlijke wandeling over strand en duinen!
Daarnaast heeft het schip plaats voor een groot aantal (internationale) gasten, zo ontstaat er altijd een bont gezelschap aan vakantiegangers.

Prijs

Voor dit zeilarrangement betaalt u € 825,00 per persoon.
Dit is inclusief overnachtingen aan boord (7 x), ontbijt (7 x), lunch (7 x), diner (6 x), snacks, fruit, koffie, thee, fris, bier, wijn en fietshuur (1 dag).

Wilt u deze meezeilreis boeken of heeft u een vraag?
Neemt u dan gerust contact met ons op!