Het Coronavirus houdt de gemoederen dag en nacht bezig en heeft inmiddels menig sector lamgelegd, zo ook de recreatiebranche.
Maar net als vele ondernemers met ons, zetten wij de schouders eronder en gaan we met de volle 100% voor het bedrijf.

U wilt een zeiltocht boeken?

Vanzelfsprekend staat u geheel vrij om in 2020 nog een zeiltocht te boeken, zolang deze plaatsvindt op een datum in een door het RIVM toegestane periode. Mochten zij alsnog besluiten tot een verlenging van de lopende maatregelen en u bent gedwongen te annuleren, dan ontvangt u van ons een voucher voor een zeiltocht in 2020 of 2021.
Wij helpen u graag bij het plannen van een zeiltocht, ook in deze tijd van onzekerheid en tegenwind.

U heeft al een zeiltocht geboekt?

Heeft u voor 2020 een zeiltocht geboekt, dan bent u gewoon van harte welkom aan boord!
Wel is dit echter afhankelijk van de besluiten van het RIVM; wanneer blijkt dat de maatregelen omtrent het virus worden verlengd en uw zeiltocht valt binnen de gestelde termijn, dan zijn wij helaas verplicht de zeiltocht te annuleren. Ook in dit geval krijgt u een zeiltegoed, welke u mag verzilveren voor een zeiltocht in 2020 of 2021.

Wenst u uw zeiltocht niet te verzetten, dan kunt u ervoor kiezen om zelf te annuleren. U betaalt dan enkel de annuleringskosten, deze vindt u terug in de algemene voorwaarden die u per post bij uw scheepscontract zijn toegezonden.

Vragen en meer informatie

Wij begrijpen dat u mogelijk vragen heeft over uw zeiltocht of boeking.
Neemt u gerust contact met ons op, wij informeren u graag.